УКРАЇНА

ЄЛАНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

55555, Миколаївська область, Єланецький район, с.Новоолександрівка, вул. Шкільна, 6 тел.9-93-27, E-mail: novoolekselan@ukr.net

НАКАЗ

29.12.15 №60

Про затвердження графіку особистого прийому громадян

директором Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

на 2016 рік

З метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, керуючись статтею 40 Конституції України, статтею 22 Закону України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити графік особистого прийому громадян директором Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2016 рік: 1 та 3 середа місяця з 8.00 год. до 12.00 год., з 13.00 год. до 17.00 год

2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи Кондратенко Л.І.

Інформація про роботу із зверненнями громадян Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2016 році

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», розділом «б» пункту 1, статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування», виконуючи Указ Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, наказу директора школи «Про затвердження графіку особистого прийому громадян адміністрацією школи на 2016 рік», на виконання законодавчих документів щодо роботи із зверненнями громадян та покращення її якості і ефективності у 2016 році у школі проводились відповідні заходи упродовж всього року. Цій ділянці роботи приділялась вагома увага директора школи, його заступника, педагога-організатора, класних керівників.

Упродовж підзвітного періоду адміністрацією школи проводились відповідні заходи з питань забезпечення реалізації громадянами сіл Уральське та Новоолександрівка конституційного права на звернення громадян, посилена організація роботи з даного питання.

У школі складений графік прийому громадян, який затверджено відповідним наказом. За звітний період директором школи проведено 8 прийомів громадян з питань організації навчання і виховання, розглянуто 1 письмове звернення щодо розв’язання конфліктних ситуацій між учнями, про індивідуальне навчання, про вибуття зі школи, звільнення з посади тощо. Заступник директора з НВР провела 4 прийоми громадян з питань методичної організації навчально-виховного процесу. На телефонну «гарячу» лінію надійшло 2 звернення: про проходження зовнішнього незалежного оцінювання, роз’яснення Закону України «Про дошкільну освіту». Усім заявникам у термін надано інформаційно-роз’яснювальні відповіді. Не допускалась тяганина та строки розгляду звернення з боку виконавців.

Директор школи та заступник директора з НВР ведуть журнал обліку звернень громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації (затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348). Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються, особам надається кваліфікована відповідь: позитивне вирішення питання, або роз’яснення.

На нарадах обговорюються документи вищого рівня, стан виконавської дисципліни та роботи із зверненнями громадян відповідальними особами школи.

У червні 2016 року відбулося звітування директора школи про свою діяльність перед педагогічними працівниками та громадськістю, де проводився аналіз звернень громадян з питань харчування школярів, оздоровлення учнів, прийняття дітей у школу, про організацію навчально-виховного процесу; про організацію харчування, участь учнів в олімпіадах, конкурсах, у спортивних змаганнях; про набір дітей до 1-го класу, ремонт та облаштування класних кімнат, спортзалу, покращення матеріально-технічного стану навчальних кабінетів; про дотримання норм харчування дітей вікових категорій. Такі зустрічі директора школи із громадою села знімають соціальну напругу, підвищують довіру до адміністрації навчального закладу.

У 2016 році у школі запроваджено моніторинг додержання законодавства з питань звернень громадян. За результатами моніторингу протягом підзвітного періоду надійшло 12 звернень з питань:

• про нарахування заробітної плати – 2 особи

• забезпечення дотримання законності та правопорядку – 2 особи

• матеріально-технічне забезпечення – 2 особи

• ремонт – 1 особа

• забезпечення підручниками – 1особа

• комп’ютеризація – 1 особа

• педнавантаження – 1 особа

• працевлаштування, звільнення – 2 особи.

Найбільше звернень надійшло з метою одержання консультацій щодо соціальних та з фінансово-господарських питань. Усі звернення громадян позитивно вирішено або роз’яснено.

Упродовж 2016 року адміністрацією школи приділялась вагома увага роботі із зверненнями громадян. До адміністрації школи надійшло 12 звернень, що на 3 більше у порівнянні з попереднім роком. Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників стосувались роз’яснення законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту» - 8, зокрема: про перехід дітей на навчання в інший навчальний заклад – 2, зарахування дітей до школи – 1; організація індивідуальної форми навчання – 5. Колективних звернень та звернень громадян, які звернулись з урахуванням колективних звернень надійшло – 1.

Адміністрацією школи за звітний період розглянуто і вирішено позитивно 11 звернень з наступних питань: про нарахування та виплату заробітної плати – 1 особа; про надання психологічної допомоги психолога у вихованні дітей – 2 особи; про надання допомоги – 2 особа; переведення учнів з інших шкіл – 1 особа; працевлаштування та звільнення – 2 особи; харчування – 1 особа; з інших питань – 2 осіб. На 1 звернення, яке надійшло прийнято рішення «відмовити» (підключення до шкільного водопроводу). Найбільша кількість звернень, що надійшли від заявників, стосується питання забезпечення матеріально-технічної бази навчального закладу.

Порівнюючи статистичні дані з відповідним періодом 2015 року, кількість звернень у 2016 році зросла на 12 %. Їх ріст зумовлено роз’ясненням основних положень нової нормативно-правової бази щодо функціонування освітньої галузі.

Стан організації роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі адміністрації школи. Робота щодо розгляду звернень громадян проводилась у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян.

Створено умови для участі заявників, за їх бажанням, у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надано можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень. Не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, порушення установлених законодавством термінів, безпідставної передачі звернень для розгляду іншим органам. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.

Аналізуючи звернення за характеристикою звернень, маємо такі дані:

- письмові – 1 звернення.

- на особистому прийомі – 11 звернень, з них

- про нарахування заробітної плати – 2

- забезпечення дотримання законності та правопорядку – 2

- матеріально-технічне забезпечення – 2

- ремонт – 1

- забезпечення підручниками – 1

- комп’ютеризація – 1

- педнавантаження – 1

- працевлаштування, звільнення – 2

Всього – 12 звернень.

Питання про запобігання та протидію корупції знаходиться на постійному контролі у адміністрації. З боку працівників школи корупційних дій протягом 2016 року не виявлено. Скарги та зауваження відсутні.

Директор школи Н.О. Драчук

Кiлькiсть переглядiв: 835

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.